lördag 3 oktober 2009

Mys lördag

Lördag kväll och jag har det hur mysigt o skönt som helst hemma. Har inte känt den här typen av ro på länge. Känner inget behov av eller rastlöshet att jag måste ut o träffa folk. För en gång skull på länge är jag bara hemma o bara va! Kommer faktiskt inte ihåg sist jag va hemma på en lördag.

Anyhow..Gårdagens fest hemma hos Madde va väldigt trevligt med god mat o sällskap. Vi va nio tjejer som slutade med att 4 av oss plus M:s vän A drog vidare ut på klubben o shejkade loss. Inte mkt till folk ute men vi hade ändå skoj. Kom hem sisådär tre på natten, sov inte förrän fyra o idag va det inte kul att vakna. Eftersom mor o far kom o hälsade på vid elva på morgonen så fick jag inte mycket sömn. När jag väl gick upp o gjorde mig klar åkte vi mot Göteborg. Dessvärre va det inte kul att köra då det ösade ner. Det har verkligen ösregnat hela dan. Vi åkte till Freeport för att min kära far vill hitta en snygg kostym. Jag gillar freeport för man kan hitta snygga kläder bla från Acne, Tiger, MB, FK m.m för halva ordinarie priset. Jag trodde att jag kunde hålla mig..men tyvärr!? (någon som är förvånad?) haha..tänkte väl det!
Även om jag gick loss med shoppingen så har jag faktiskt fyndat. Köpte en jacka från Tiger, ett par skor o ett skärp. O läs följande..När jag betalade jackan o syrrans byxor o klänning så slog kassörskan fel eller så va hon helt borta..jag betalade bara för jackan..gissa om jag va lycklig. O nej jag sa inte till henne, hennes problem om hon gör fel i sitt jobb :P
Passade på att prova jeans från Acne, 3par för priset av 2(400kr) nice price huh!..åk dit ni som vill köpa jeans. Jag såg bara svullen o fet ut. Ska bojkotta jeans!

Förutom mina förldrar o shoppingen som gjorde min dag så tog mina föräldrar med sig vietnamesisk mat..hihi..kanske va det därför jag såg fet ut när jag provade jeans..så som jag har ätit va :P
Btw jag ska sälja laptopen =) Dags att kolla efter en ny!

Måste bara skriva med detta så jag inte glömmer. Fick tips av min kära vän Natalie att läsa En sorts kärlek o Änklingen av Ray Kluun. Se framemot dessa böcker i höstmörker.

Imorn ska jag visa mina fynd!
Now it's movietime.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar