onsdag 25 mars 2009

En vanlig onsdag

Jobbat som vanligt..för de som inte vet så jobbar jag som kundrågivare på ICA banken. Behöver ta lån?? give me a call :P
Idag har jag haft målsamtal med chefen. Det gick jätte bra, jag är relativt ny på jobbet så vi hade inte så mkt att utgå från men under 2009 ska jag gå på massa utbildningar o känner att det kommer att bli riktig kul. Alltid bra att jobba för ett företag som bryr sig om sina medarbetare.
Efter jobbet blev det en snabbis in på Gina där jag köpte en så fin blå klänning, ska bara låta min mor sy in den så att den blir ännu mer tight :) Klänningen kommer att hänga på en snygg kropp med en pose i en bild inom en snar framtid..ahahha..skämtåsido..Den är bara så nice va.
Efter Gina blev det en liten runda till på stan med Lirie, spanade in ett par vita sneakers,,som kommer att bli min nya älskling...som ni märker så har mitt försök att inte shoppa under en månad gått upp i rökt.
Iaf så fortsatte L o mina timmar med afterwork på Brassan, riktig nice va det.

Jag har även under kvällen sorterat bland mina skor. Ska göra mig av med 6par, dessa ska läggas upp i tradera!
Nu är det movietime..Bonne nuite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar