måndag 30 mars 2009

What to do?

Jahepp..vet ej om jag ska vara glad lr ledsen. Har nu fått besked att jag har kommit vidare till intervju i köpenhamn för det här utomlandsjobbet som jag har pratat om tidigare..Intervjun är den 8april, samma dag ska jag åka till Aten, vilket är bokat sen en månad tillbaks. Har längtat efter att träffa Natalie o se staden o allt *suck* Ska kolla med resebyrån imorn om jag kan flytta fram resan en dag, om det går så åker jag ner till Köpenhamn o sen därifrån till Aten..hoppas bara att möjligheten finns, håll tummarna!!

O nu till lite tråkiga nyheter..Hoa o hennes karl har bestämt sig att gifta sig redan i maj..o jag kan inte åka till Vn då för att närvara..lite tråkig..men what to do..man kan inte hinna med allt.

Nu är jag för orolig o nojjig för att babbla om annat, kommer inte att kunna sova inatt :S Sov så gott hörni o be för mig inatt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar