måndag 20 april 2009

Vill man vara fin få man gå o lägga sig hungrig?

Ok, har bestämt mig för att experimentera med endast sallad och proteiner till lunch o middag i 1 månad framöver. Självklart äter jag en riktig bra frukost innan jag gå till jobbet. Så oroa er inte för att jag kommer att bli anorektiker. Ska även "träna" varje dag med 30min promenad till jobbet och powerwalk i minst 1timme på eftermiddag. Gör mina lår o rumpövningar på kvällen innan jag lägger mig..blää låter som om jag är fixerad..hmm kanske lite. Men jag skiter i, beach 09 here i come o jag kan inte komma med dallrande lår.

Iaf här kommer veckans händelse, inte för att det händer mycket.

Tis: utbildning på jobbet, en sväng till solarium(så vit som jag är), träna
Ons: jobb, träna
Tors: jobb, företagsfest, what to wear?
Fre: jobb, afterwork, any1?

Dags att nana, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar