måndag 6 april 2009

Lyckorus







Solen skiner, himlen är blå. Det kan inte bli bättre :) Jag känner lyckan sprider sig genom hela kroppen ut i varenda fingertopp, vill skrika ut av glädje och snurra runt i en sommarklänning..hhaha..o jag vet inte ens varför jag känner så här..men det är härligt!
Nu är det inte länge kvar tills jag åker till Natalie, ska bli så kul att se henne, hon har planerat vad vi ska göra under min tid hos henne. Vet iaf att vi ska till stranden..wooho!
Stannar hemma idag från jobbet, ska springa lite ärende, köpa med lite saker till Natta, o ett par sneakers till moi..om de finns kvar *hoppas*

Hmm..nu är d lunchtime, åt nyss frukost dock..men är sugen på sushi och chailatte..Nåja..dags att göra mig klar o träffa mina nyfunna kompis..ihih. Lite bilder från helgen. Va hos Sabbe och planerade våran resa :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar