fredag 27 november 2009

Busy day

Dagen började med att jag blev försenad till jobbet, få ta igen den timmen imorn och bäst för mig att jag är i tid imorn. Det har varit en låååång dag, kom inte hem förrän en timme sen och klockan är nu ett på natten.
Efter jobbet stack jag till stan o gjorde ett fynd =) gick lite till i affärer o sen iväg till möte där marknadschefen drog igenom året som har gått och vad som kommer att hända på banken det kommande året. Ser framemot allt nytt som kommer att ske =)
Sen fick jag se en bild på mig själv som kommer att se av en hel nation, ok jag kanske tog i nu..inte en hel nation men av blivande bankkunder. Vet ej vem som fick det slutgiltiga ordet när bilden valdes ut men jag kunde inte se mer miffo ut!! Nog om det.
Efter mötet stack jag iväg o kollade på New Moon med syrran, störrande att slutet är som den är..men det är väl en uppföljare runt hörnet. Eftersom jag inte orkar läsa böckerna så slutade våran hemresa med att syrran berättade vad som kommer att hända haha så nu behöver jag varken se filmerna lr läsa böckerna..yeah i know...jag har inget tålamod. Och filmen? den va ok..för mkt cheesy stuff o för mkt "ååhh du är min luft o jag dör hellre än att leva i en värld utan dig"..finns inget sånt in this real life..haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar