torsdag 5 november 2009

Jag sitter säker

Idag hade jag samtal med chefen och fick besked att jag är nu fastanställd. Känns tryggt i dessa tider, så många som går arbetslös o jag har lyckan på min sida, så jag är tacksamt!
Annars händer det inte så mycket, jag tränar som fan men det händer inte ett skit, känner mig till o med tjockare..förstår mig inte på min kropp :S
Har tagit ut några semester dagar här o där under november så det kommer att bli många långa helger, ska passa på att dra iväg under dessa helger, nästa vecka bär det av till grannen,göteborg. Värnamo tjejerna ska komma o Tanja kommer också. Känns så bra att höra att hennes strålbehandling är över nu väntar vi bara på nästa undersökning..då hoppas vi på att hon är helt cancerfri.

På söndag är det farsdag, ska köpa blommor o skicka blommogram till far..jag är helt säker på att far aldrig fått blommor innan, så det kan vara kul o skicka till han :D haha ska skriva nåt i stil med "från din älskling" o se hur morsan kommer att reagera..hahah
Nåväl, det va min sjuka idé för idag..nu säger jag godnatt.

Puss!

1 kommentar:

  1. hahahhah gillar din idé syrran vi är en sjuk familj svär :) iaf glad o höra att du e fastanställd :) d betyder julklappar? hahahha vänta te jag blir framgångsrik ska du få en bil i julklapp

    SvaraRadera