måndag 30 november 2009

nööff nööff

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6213682.ab

NU får det räcka tycker jag, är någon förvånad eller? Jag är iaf inte det. I slutändan så handlar allt om pengar..en hemlig grupp människor som säkert sagt..ja ge de sprutan, it's a win win situation. The "normal" people tror att de är skyddade mot ett virus o de som tillverkar detta eller de som gett order om att tillverka det här så kallade vaccinet tjänar loads of money.
Jag ser det så här. Om man är frisk, varför ta vaccinet? Det är sån masshysteri över det hela, det är som om någon säger jump, then you'll jump. Media gick ut med att det finns ett vaccin mot svinet så köas det i långa köer för att låta sig besprutas med nåt som många inte ens faktiskt vet vad det innehåller.
Ähh orkar inte lägga fram mer, det hela kan bli väldigt flummigt till slut..men jag drar slutsatsen att det kan inte vara så svårt att göra slut på mänskligheten. Om jag va en OND människa (vilket jag inte är ;) Hur som helst..vill man så kan man sprida masshysteri om en dödlig sjukdom har drabbat denna planet, ta fram ett vaccin o propagera ännu mer för det här vaccinet..folk kommer att köa i mils långa köer för att få i sig detta, om inte till o med dödar varandra om det finns brist på varan..anyhow så visar det sig att vaccinet är egentligen medlet som kommer att ta död på alla!!?

1 kommentar: