tisdag 19 maj 2009

Godkväll

Vad jag är less på att det finns människor som inte kan lämna mig ifred när man rent av bett människan att dra åt helvete. Tyvärr så funkar det inte heller med att ringa till comviq och försöka blocka personens nr. Tycker iaf att tele2 ska införa den tjänsten.

Nåväl..hade iaf en super trevlig middag hos chefen idag. Hela teamet va på plats, kul att kunna umgås lite utanför jobbet så man kan lära känna de på ett helt annat plan än att enbart prata om arbetsrelaterade frågor. Fick lyssna på ett föredrag som va väldigt inspirerande. Föreläsaren pratade om hur man kan utvecklas som person både i kärriären och i privatlivet, hur/vad man kan göra för att uppnå sina mål osv.
Sen åt vi god mat, umgicks och spelade en musikquiz..förlorarna fick hjälpa till med disken..hehe tyvärr så förlorade mitt lag..måste erkänna att schlager låtar är inte min starkaste sida.

Vill berätta att jag letar febrilt efter en lägenhet, har kollat mycket i annonser på sistone, många sidor på nätet, anmält mig och registrerat mig hos en del hyresvärdar. Och idag fick jag ett erbjudande om en lägenhet, 5min från stan. Dock i ett område som jag inte är så där *wow* till..men ska nog ta en titt iaf. Får se om den är fräsch eller ej. Sen är det en 3:a också, så stor lya behöver jag ej..men men...som sagt..ska ta o kolla på den.

Angående min konditionstest..hehe har inte så kass kondition som jag trodde..men läkaren sa att jag kan slippa mina 2 kompisar som jag inhalera varje dag..ja..ni som känner mig, vet vad jag menar. Anyway..jag promenerar ju för fasiken varje dag..så ett steg i taget.

Dags för min skönhetssömn så jag förbli 22 forever..haha
Godnatt sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar