måndag 4 maj 2009

Helgen som gått


Har jag spenderat i Halmstad med underbart väder. Hängt på stranden, suttit på uteservering och bara kopplat av =)
Idag va det åter till jobbet, inget jobbigt alls efter långhelgen, helt utvilad är jag! Dessutom är det riktigt kul på jobbet med roliga arbetskamrater och roliga arbetsuppgifter. Imorn ska jag göra konditionstest..haha kommer att flåsa som i bara den. Ska återkomma med resultat.
Imorn är det återigen ännu en utbildning som jag ska gå på..gött! o så ska jag bli fotograferad tillsammans med några andra...hehe vi ska ingå i bankens bildbank, kan hända att våra bilder kommer att komma med i nån kampanj framöver.
O så va det, det här med svininfluensan..hoppas att det är så att media har blåst upp det lite för mycket..inte så att man inte ska ta det allvarligt..känns bara surt om jag ska behöva ställa in asienresan. Har avvaktat med att boka hotell bara pga av the sweinflu?!
Nää dags för ansiktbehandling, sen dokumentär om vietnameser som odlar marijuana...pinsamt! skämmer ut oss andra!
tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar