tisdag 19 maj 2009

Plötsligt så händer det...

Det har varit torrare än öken i min jakt efter lägenhet men helt plötsligt regnar det in erbjudande. Igår fick jag ett erbjudande i mailet, har fortfarande inte fått tag på den nuvarande hyresgästen, så att jag kan komma o kolla på lägenheten. Idag på jobbet kom en arbetskollega fram och sa att hon ska flytta om jag vill ta över hennes lägenhet..nice område men lite för långt från stan. Behöver bil om jag ska bo i detta område. Va även och kollade på en stor etta mitt i stan. Frestande med en lya i stan men behöver större. Nåväl, jakten fortsätter...

Annars längtar jag tills morgondagen..bara en arbetsdag till sen är man ledig..Får se vilka bus man ska hitta på då..hhehe Men nu är det dags att ta tag i mig själv, varit i gång hela dan..helt slut med andra ord.

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar