onsdag 20 maj 2009

Sleepless

Kan inte sova så jag vill dela med mig lite smått och gott istället :)

Veckans film: "Revolutionary Road" med Leo DiCaprio och Kate Winslet. Mycket bra film, gav mig många tankeställningar.
Dagens låt: Keri Hilson med "Knock you down"
Månadens bok: Den jag läser nu heter "Hedern har sitt pris" av Mukhtar Mai. Helt sjukt att det finns kulturer som är kvar i stenåldern, vad jag egentligen vill säga är : jag vet inte vilka århundrade de befinner sig i.


I never thought I'd fall for you as hard as I did
You got me thinkin' bout our life our house and kids
Every mornin' I look at you and smile
Cause boy you came around and you knocked me down
Knocked me down
Sometimes love comes around
And it knocks you down
Just get back up when it knocks you down

/HL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar