fredag 25 september 2009

Dagen efter



Känns inte så lockande att ta tag i mina "måsten". Tur att jag inte är bakfull som de andra..hehe både E&L är helt döda men jag känner mig inte ett dugg trött.


Det va en lyckad kväll igår så inget ånger över att jag har varit ute. Träffade på roliga människor, dansade hela kvällen o såg allmänt hot ut med mina girls..hehe



----> Gårdagens outfit: Klänning från Gina Tricot. Det blev ingen bra bild för materialet är inte så glansigt så som det ser ut.


Fick reda på att en god vän till mig från Malmö ska komma på besök, hon o hennes man kommer redan ikväll och stannar tills söndag. Så länge sen vi sågs så jag ser verkligen framemot detta.

Dagens måste

Ringa mor o far
Ringa kusinen Mai
Skicka bilder till kusinen i Vietnam
Betala räkningar
Städa
Tvätta

1 kommentar: