söndag 27 september 2009

Tiden går fort när man har kul

Helgen har bara försvunnit! Har haft en mkt trevlig helg med både besök från malmö och fest hemma hos mig. Det va fullt fart med att fixa festen igår som jag hoppas blev lyckad. Verkar som om alla hade trevligt, iaf vad de säger till mig..hehe
Jag hade iaf jätte kul och tack alla som kom, o tack för presenterna =) Lördagen började med frukost (kl 14) med Hoa o hennes man, åkte hem, vilade i en timme sen iväg o handla lite smått o gott till kvällen. Kom hem, hade 2 timmar på oss att både fixa oss i ordning och förbereda kvällens snacks. Tur att jag hade Hoa,Lirie o Kimmie som hjälpte till. Folket började strömma in efter halv nio och sen hade vi det trevligt :D Framåt kvällen stack vi ut o dansade loss på Viva, drack lite till o blev snurrig att jag på vägen hem ville spy i T:s bil. Tur att jag inte gjorde det.
Hade ingen nyckel in så jag va tvungen att väcka H som öppnade o till min förvåning när jag gick in i vardagsrummet så har hon städat undan ALLT...gissa om jag va lycklig imorse. TACK Hoa!!

Söndagen har jag ägnat åt att luncha på chili där vi åt vietnamesiskt mat, helt ok. Kan laga godare hemma. Men nu är det läggdags.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar