tisdag 22 september 2009

Fat burn mode

Nyss hem kommen o känner mig duktig som har tränat imorse. Förvånade till o med mig själv att jag gick upp tjugo i åtta, borstade tänderna, tog på mig kläderna o sen fort som vinden mot gymmet där M väntade på mig. Idag är alltså en ny dag mot mitt hälsosamma liv. Det har gått ett år sen jag tränade sist. Trodde att jag skulle flåsa där jag sprang på gymmet men icke säger nicke. Svettades som en gris dock. Och så vägde jag mig 57kg enligt vågen. Så med mina 169cm kommer jag att se ännu mer hot ut i 53kg..haha så 4kg. Dessa ska bort tills slutet av oktober!!! Ett kilo varje vecka är nog hälsosamt att göra sig av med så man inte rasar i vikt.
Imorn ska jag köra bodybalance, har aldrig gått ett sånt pass innan så det ska bli intressant.

Nu är det dags för skönhetsbehandling, fixa matlåda, packa träningskläder sen sätta mig i soffan med en kopp te o läser lite om försäkringsförmedling. Jepp..går på utbildning nu på jobbet, nästa tisdag är det ett test som ska göra. O självklart ska jag få alla rätt..hehe

btw..lite bilder efter gymmet, M o min frukost =)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar