måndag 21 september 2009

21 sept

Holy crap..Jag har inte skrivit sen juli. Fick för mig att jag ska lägga ner bloggandet men har nu kommit fram till att det är ganska skönt att skriva av sig. Jag och en arbetskollega diskuterade just detta ämnet om att skriva blogg. Tycker att jag är ganska tråkig när jag skriver men det är för att jag inte lämna ut så mycket av min känslor, håller detta på en ganska neutralt nivå. Sen finns det andra som lägger ut precis ALLT om deras liv. Får se hur mycket jag kommer att exponera mig själv från och med nu.

Lite update om vad som hänt på sistone, har varit upptagen med lägenhetsjakt. Äntligen så flyttade jag in i en ny lägenhet i början av september. Lägenheten ligger på ett område som heter sjöbo, tio min från centrum. Jag har skrivit kontrakt på 1år, tog just denna för att lägenheten är mycket fräschare än de andra jag kollade på. Så ett år till i Borås, sen får vi se vart jag kommer att hamna.
Hur som helst så har flytten gått väldigt smidigt. Köpt nya grejer till lägenheten. Har ju en del grejer från min lilla etta men det är bara säng o byrå som har fått sin plats i sovrummet.
Nu när allt är på plats så ska jag självklart ha inflyttningsfest. Vilket kommer att ske i helgen. Mer om det senare.
På tal om fest så är jag inbokad både nu till helgen o nästa helg, ser framemot nästa helg då jag ska ut med några tjejer från jobbet. Ska förfesta hos Madde som håller festen hos sig, temat på festen är Hollywoodfruar..haha. Så mkt bling bling o glamour som möjligt =)

hmm..ska man spela hollywoodfru så ska man vara smal också. Så passande att jag ska börja mitt liv från och med imorn. Då är det stenhårt träning som gäller. Ska upp kl åtta,iväg till gymmet sedan till jobbet. Ska bli slimmad och smal igen. Inte lätt när man är över 25 och det är nu saker o ting börjar hänga om man inte gör nåt åt det..haha inte för att det är nåt som hänger till knäna hos mig,.Men detta är i förebyggande syfte :D
So my friends..det va allt för denna gången.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar